söndag 30 augusti 2009

Måleri i mål

Äntligen! Idag blev vi klara med garageväggen. Det tog tre helger och två veckor, men det blev bra och det känns väldigt skönt. Nu håller det förhoppningsvis 7-8 år iaf. :)

Luftade kameran igår kväll, när jag och D var upp till Sollentuna Rock- och bluesfestival och lyssnade på T och hans polare i Bill. Det lät riktigt bra, bättre än sist när vi hörde dem på Bar 122 på Söder.

Nu ska jag försöka komma igång med kameran igen. På torsdag ska Naturfotoforum ha träff på Söder, det känns kul att ta upp den tråden igen efter sommaren.

Bill live i Sollentuna:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Komma igång med kameran på puben...ska ni fota varandra?
Naturfotografi på "apor i bur" eller vad då? ;-= ;-)

Steffe

Mattias sa...

Skönt att vara klar! Själv har jag ju målat om vårt radhus i sommar vilket känns som ett evighetsprojekt. Igår målade jag sex timmar med min musaxel men blev äntligen klar med altanen så nu är det bara 2 fönster kvar och en hög vägg som vi måste ha skylift till men det skjuter jag till nästa sommar.

Ikväll krossar vi Malta! ;)