måndag 6 april 2009

Ny smidig dator...

Glömde skriva igår att jag skaffat en så'n här: Asus EEE 1000H, jag skriver på den just nu. Väldigt smidig liten sak med bra prestanda. Funkar att köra både Breezebrowser Pro och Capture NX2 på den. Och Officepaketet såklart... Den kommer att "bo" i kameraryggan när jag är ute på längre svängar, som nu närmast 25-26 april, när vi skall till Landsort med Naturfotoforum.

I morgon ska vi ha bild-, mat- och ölträff med NFF på Söder, ett par stenkast från kontoret. Tema "Mina bästa bilder 2009"...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också en Eee PC. :) EN 901. Riktigt smidiga små rackare!

Mattias sa...

I framtiden ska jag nog ha en sån där liten rackare men de får utvecklas lite ytterliggare först och sen handlar det ju om pengar också förstås. Tror inte tjejen tycker att vi behöver en ytterliggare dator just nu :)