måndag 4 november 2013

En sommar senare...

Jaha, nu har jag försakat den här bloggen igen... Det är fyra månader sedan jag skrev något här. Man börjar känna sig kluven bland alla olika sociala medier numera. Men jag ska försöka ruska liv i de här sidorna igen, eftersom jag gillar den här "kanalen" bättre än t ex Facebook för att publicera bilder. Man kan ju alltid länka dit.... :-)

Jag kommer "skriva ikapp" kring de senaste månadernas bilder  på en vecka eller två nu, sedan ska jag väl vara "i fas" med mig själv (hur lät det där egentligen?).

Lite bilder från i somras först:

Skäggdopping med unge hemma i Långsjön. 600 mm.

En mycket nyfiken älgko ute vid stugan...

Vattenabstraktion från en tidig morgontur

Padda vid vår friggebod

Fiskgjuse med en sutare (tror jag att det är) vid Tåkern i Östergötland



Inga kommentarer: