lördag 7 februari 2009

En utmaning...

Jag har blivit "utmanad" av Janne Arleklint.

REGLER

1. Länka till den som utmanade dig.

2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

MINA SANNINGAR

1. Jag började skolan när jag var sex år
2. Jag har spelat trummor i över tio år, men har numera bytt dem mot pianospel (och en del klinkade på gitarr).
3. Jag har varit uppe på Kebnekaises sydtopp (dvs Sveriges högsta punkt) tre gånger: 1970, 2005 och 2007.
4. Jag gillade ABBA och Gyllene Tider "i smyg" i övre tonåren, eftersom det var helt "ute" att gilla dem på den tiden. Jo, jag gillar dem fortfarande...
5. Jag är lite av strukturfascist på jobbet (projektledare), men rätt bohemisk hemmavid.
6. Jag gillar numera att prata inför människor. Hade jättejobbigt med det när jag var yngre.
7. Jag har alltid varit fotbollsfanatiker i alla former (kanske inte samtidigt, men ändå!): spelare (mest som målvakt), tränare, soffexpert, Djurgårds- och Liverpoolsupporter. Världens bästa sport, på alla sätt!

Jag utmanar följande personer:

1. Sussie
2. Sanna
3. Jack71
4. Dennis
5. Heléne
6. Maria
7. Daniel

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Fredrik!

Visste inte att du läste min blogg och uppskattar kommentaren! Visste inte heller att du hade en blogg så jag ska kika igenom din lite senare tänkte jag.

Vi får se om jag fortsätter blogga eller inte och huruvida jag gör utmaningen eller ej. Fast hursom helst så vi mer via "foten" eller bloggarna nåt mer framöver!

PS: förstod inte heller varför Lucas fick spela istället för Mascherano men men.