tisdag 17 februari 2009

Fortfarande bildstiltje...

Nej, jag har inte tagit en enda bild sedan sist. Det har inte funnits tid. Eftermiddagar och kvällar har varit fullbokade, och även helgen blev full av andra aktiviteter.

Dessutom är det ju fortfarande kolsvart på kvällarna, jag kommer fortfarande hem efter solnedgången, så det är inte läge att ta med sig kameran ut efter middagen.

Nya jobbet funkar bra! Det är riktigt kul bara efter två veckor, känns kanon!

På söndag ska jag ta fler bilder till Södermalmsprojektet, några "omtagningar" och några nya och dessutom skall jag plåta T och hans bandpolare i Älvsjö. Utomhusbilder och kanske också "action"-bilder i replokalen. Det ska bli kul, det var ett tag sedan jag plåtade musikbilder "på allvar". Det var i Västerås, förra hösten, när jag fick fotopass till Lasse Winnerbäck på hans "Daugava"-turné. Kul att stå i fotodiket de tre första låtarna! Här är Lasse och fantastiska Anna Stadling:



Dagens YouTube: får väl bli nå't med Lasse W det också, då: Min älskling har ett hjärta av snö. Från den generösa DVDn från turnén -03.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte precis skriva ett litet inlägg om Winnerbäck i min blogg faktiskt efter att jag nu sett hans dokumentär som sändes i SVT för en tid sen.

Har inte sett honom live än men ska absolut göra det för jag gillar hans musik. Fast Uffe är lite vassare :)