måndag 26 januari 2009

Hemma igen...

Åter i storsta'n efter fem dagar nere på min svenska favoritö, Öland. Tisdag till torsdag (och fredag fm) var jag solokvist och gjorde bilder ända från Långe Erik ner till Långe Jan. Fick som sagt en hel del fina tips av T på Naturfotoforum. Många av dem var riktiga pärlor!

Vädret var OK, lite disigt till och från, men det hjälper ju till att öka dramatiken i bilderna om man hanterar det på rätt sätt. Fick en fin solnedgång första kvällen "hemma" i Sandvik. Ja, jag gillar solnedgångar. :)

Sitter nu och går igenom 800 bilder, det skall bli bilder till Pbase-sidorna och ett bildspel. Det kommer bilder här också, stay tuned...

Fredag, lördag och söndag var O och T också där, vi repade, snackade, åt gott och drack öl. Trevligt som alltid.

Biljettsläpp om en timme till Bruce S på Stadion 4-5 juni. Känner mig rätt lugn, den här turnén känns mest som en bonus efter de makalösa kvällarna på Ullevi i somras. Kul att han spelar i Tjockhult igen! Hoppas på sittplatser (till mig och M) till torsdagen och en ståplats till mig på fredagen.

Dagens YouTube: This hard land - Bruce på Stadion -93. Den bästa låten från en i övrigt rätt miserabel konsert. Den filmades dock i proffskvalitet...

Inga kommentarer: